Bloggtorka

02:28:03 2008-06-02

mm som ni kanske märker så har det stått stilla på bloggen ett tag, lite bloggtorka och 30 grader i skuggan har gjort att inläggen har varit få.. helgen har bjudit på trevligt födelsedagskalas hos jim med god mat & massa dricka.. o på söndagen sol sol o sol.. kanske kommer bilder imorrn men jag har tappat bort sladden till kameran.. otippat.. mitt liv går ut på att leta efter grejer känns det som.. alltid nåt som är borta! men men. nu börjar mattias sucka här bredvid så det är nog bästa att jag avslutar! blev ju ett sjukt tråkigt inlägg det här men bättre än inget  förhoppningsvis.

och förresten så är jag sjukt trött på Björn Gustavsson-hysterin. fattar inte grejen. ja det vara bara det. natti/s



det här är en sjukt gammal kalasbild på mej o klarran. men den är lite rolig iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0