today is a good day..

19:23:27 2008-06-16

nja, sådär va! dagen började med att jag försov mej och vaknade kl halv 12. gaaahhh, kastade mej upp ur sängen bara för att upptäcka att allt som fanns i frukostväg var några hårdmackor.. måndagslyx när den är som bäst! för att gottgöra mej själv för att jag sov så attans länge körde jag över till mamma och pappa för att tvätta bilen, hann väl ungefär slänga ut alla mattor på marken innan regnet/haglet stod som spön i backen. då ringde klarry o bjöd över mej på en kopp kaffe, så jag stack dit och det pratades lite midsommar och annat.. efter det skulle sofie och johanna komma och rida, bara det att två av mina två möjliga mobiler var paj, hemtelefonen är uppsagd och internet funkade inte... vad gör man då liksom.. skickar en röksignal? ja till slut lyckades jag iaf få igång den gamla mobilen så det löste sej rätt fint ändå! efter det kom min underbara sambo hem med en ny laddare till min vanliga mobil, så nu funkar den med! skönt! nu ska jag åka och hämta klarry, ikväll ska vi ägna oss åt lite pappersarbete och kanske lite yatzy (klara åkte på storstryk igår när jag fick yatzy på 7 av 9 spel)
nu när jag änligen lärt mej att lägga in videos så kan jag ju bjuda på en passande.. hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0