"-7kg på en vecka!!"

01:47:40 2008-05-17

Kan nog bli sjukt kul det här.. just nu är det jag (sofie) som skriver själv.. klara fick åka hem pga illamående och yrsel, en "liten" biverkning av dieten vi går på sedan igår! Vi snodde dieten från Emma Bergs blogg och vi hatar den redan!! hur ska vi, som har självdiciplin som en påse nötter kunna leva på soppa/frukt/grönsaker i en vecka!!?? jag som för övrigt hatar både frukt OCH grönsaker och får "fruktkväljningar" efter några vindruvor.. mm, det kan nog gå sådär.. vi har redan syndat med 2 latte var idag.. och det var nära att det blev liiiite mer.. "ska vi smyga ut i köket och käka några negerbollar nu när Mattis sover!?" "men asså.. om vi delar på en korv då? vi behöver ju inte ha nåt på!?" "åhhh här käkar dom tacos.." "usch, jag såg den där rulltårtan som låg och hånlog åt mej i kylskåpet" osv... jaja vi får väl se hur det går uppdatering om dieten och annat följer.. nu ska jag gå och lägga mej, min huvudvärk ger ordet huvudvärk en ny innebörd.. dietjävel!! Natti natti/sofieimage2
Allt utom mangon fick jag pina i mej.. frukt är inte godis....

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, herregud! Ni kör?! Shit pommes va man tröttnar på soppjäveln. Visst?! Jag stod med kväljningar och höll för näsan sista dan. Men den funkar! För övrigt så är den egentligen till för folk som är för feta för operation. Då får dom den ordinerad av sjukhuset för att gå ner en smula innan dom opereras. Så man skulle kunna säga att man fått receptet från ett sjukhus och att det då automatiskt skulle vara jättenyttigt.

2008-05-17 @ 17:34:45
URL: http://emmabergh.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0