Björn??

16:26:18 2008-05-17

Under våran älgsafari igår diskuterade vi vilket kött vi ska äta under den fjärde dan av dieten. Man får nämligen äta 300 gram kött den dan!! Helt galet gott!!
Rovdjur som vi är så kom tanken på att fäll en björn upp, ni vet, smyga nära sitt byte, åla sig i fram i gräset och sen kasta dig på bytet och bita det i nacken tills det sakta segnar ner... Sen släpar man iväg det lite i skymundan och mumsa i sig av det goda..

Ja nu vet ni hur man fångar sin mat, men nu till det väsentliga, vi diskuterade vilken köttkategori björn tillhör:

Jag: hmm undra vilken köttkategori björn tillhör...  
Sofie: vadå? om det tillhör nöt eller fläsk? 
Jag: ja...
Mattias:  ja det kanske tillhör vilt??!!
Jag och Sofie: ja det gör det nog.. smart pappa!!

Så nu är frågan, ska vi våga trotsa dieten och äta VILT istället för NÖT???

Bara vi inte går upp vårat KG vi gått ner sen igår!!! För 1 kg är borta! Sen igår! Detta ska firas ikväll med grönsaksbricka!

image6

Vi såg en älg igår! Helt fantastiskt!

image7

En syndig latte... nams


Kommentarer
Postat av: Linda

Klara har blogg.
hmm trodde jag inte :D haha

Hoppas allt är bra...Kram// Linda

2008-05-17 @ 17:59:52
Postat av: Stina

1 kg ? haha, det kan ju bero på om man är ny-skiten eller inte
:p

joo då, flytten har gått prima, allt var klart efter två timmar igår, så sen väntade terror på Ikea. Idag åker man dit andra vändan ; )

2008-05-18 @ 13:39:26
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0