Glasfiber och snöstorm..

15:51:15 2008-05-17

hahaha... baddräktstipset kan vara det bästa..

Klara:  ja men det är ju som när man var liten, när man alltid drog in baddräkten i stjärten för att det skulle gå fortare när man åkte vattenrutschbana!
Jag:  haha va?
klara:  jo men det gjorde väl ni med?
jag: tystnad
klara: det gick ju skitfort, hud mot glasfiber!
jag: hahaha nja jag vet inte...
klara: man var helt öm i stjärten efteråt! det som var nackdelen, att man fick glasfiber i stjärten och det kliade, men vem vill inte åka fort?


hahaha.. ett bjudtips från klara sådär på fredagseftermiddagen..

Förövrigt är det full snöstorm ute idag, känns något surt! leopardstrumpisar o peep toe kändes som ett dåligt val, men va fan, det är maj! nu ligger jag i soffan o väntar på att klarran ska komma hit, vi ska göra mer soppa och mattis ska hjälpa oss att fixa bloggen, tur att man är sambo med en datanörd!image5
leopardstrumpisar och raggsockor= att kastas mellan hopp och förtvivlan när det snöar i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0