Promenad

12:58:04 2008-05-19

Nu sitter ja och väntar på att Sofie ska komma hit. Vi ska ta en riktig långpromenad!!

Ja var nyss inn och kikade på statistiken här på bloggen. 17 unika besökare idag.  Det sprider sig en glädje inom mig, det prirrar i magen och jag ler lite fånigt.
Snart är vi uppe och nosar på 100-strecket. Detta ska firas med buller och bång. Skratt och lek. Fest och dans.

Ja nu är Sofie här snart, vem vet, festen kanske redan kan hållas ikväll.... detta återstår att se när vi kommer hem..

image24

En sista liten sak som gnager i mitt bakhuvud... vilka är dessa människor som läser denna blogg?


Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag läser ^^

2008-05-19 @ 15:56:29

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0