Städa

15:59:30 2008-05-27

Det är vad jag har ägnat mig åt idag, sen kl 8 imorse!!
Eftersom att vi var til Umeå igår och hämtade alla sakerna så var det bara att börja plocka upp allt idag.
Städade ur mina garderober för att få plats med allt. sen började jag med att sortera alla mina kläder i högar, tvätt, slänga, lägga undan och det som skulle sparas. Det var lite mer kläder än vad jag väntat mig... trots 2 stora garderober räcker det inte till... men men...
Sen var det dags för skor och jackor, lika mkt där.... Så ja fick städa ur min gamla garderob i mitt förra rum så fick allt plats där. 
När jag var färdig bjöd jag mig själv på en liten solning, somnade nästan direkt och vakande något tokig i huvet.
Ikväll ska jag nog hem till Sofie och ta en liten promenad.

          

oj vilket tråkigt inlägg det blev.. men men , ska snart bjuda på bilderna från våran tripp, då blir det mer bjud!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0