Synd

17:55:45 2008-05-18

Ja som klarran skrev så är det inte fullt ös här hemma.. klara och jag ligger i en soffa o mattis i den andra.. vi läser bloggar och syndar med en varsin kopp kaffe, Klara och mattis pratar och distraherar mej så mycket nu så jag vet knappt vad jag skriver.. så det är nog bäst att jag slutar.. (klara är just nu eld och lågor över att josefine sundström, ni vet hon som hade voxpop, har gjort en EGEN låt också! hör och häpna!!) haha.. hon suktar uppenbarligen efter uppmärksamhet, så jag måste nog ge henne lite innan det spårar ur. men först kom jag att tänka på en rolig sak när jag skrev om kaffesynden. den gamla klassikern som Dr.Alban myntade när han var med i "vi 5" i aftonbladet.

frågan var: vad är synd för dej?

Dr.Alban: "Synd. Det är när man vill att nåt ska hända och så händer det inte "

image19
kaffe=synd

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0