Spontanitetens okrönta drottningar.

11:27:26 2008-09-05

S: ja men du, jag har ju ledig vecka nästa vecka!!
K: ja men jag med, jobbar bara helgen men den kan jag nog byta!
S: bra!! åhh ska vi ta en sista minuten dådå!!?? bara sticka! vi bokar i helgen o sticker på måndag!!
K: ja det skulle vi fan göra!!
(vi har pratat om att åka utomlands i typ 2 år nu... vi får liksom aldrig tummen ur...)
S: fan va skönt det skulle vara!! köpa en massa pocketar o tidningar o bara dega.
K: japp, du o jag på en strand med varsin paraplydrink!...... eller, jag skulle kunna skita i att dricka faktiskt!
S: ja jag med! lätt!!
(Tystnad. allvaret blir påtagligt. tänk om vi bara skulle göra det. nåt spontant!)
S: usch, fast tänk om vi skulle bli sjuka när vi är där (vi är den värsta sortens hypokondriker) då skulle vi väl säkert lyckas få konstiga bett eller cancerfläckar i solen...
K: jaaaa men självklart!! nääeee fy... o jag känner liksom..... åhh, börja leta fram bikini.. o sånt.. o det är en massa man måste köpa innan.....
S: ja faktiskt! men du, jag har min nästa lediga vecka i oktober! vi kanske skulle åka då ist!!?
K: ja!! det känns bättre, så man hinner planera lite innan o så. så gör vi.

hahahaha.. ja, vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0